سرعت ویندوز رو بالا ببریم؟!

درست مثل هزاران یا شاید بهتر باشد بگویم میلیون‌ها کاربر دیگر، بعد از اینکه مدتی از نصب ویندوز گذشت حالتی برای ویندوز شما پیش میاد که کند شده و در برخی موارد با کاهش سرعت و حتی مکث چند ثانیه‌ای مواجه شوید. بنابراین به دنبال راه‌هایی برای افزایش سرعت ویندوز هستید تا بتوانید سرعت ویندوز را بالا برده و اقدام به افزایش سرعت ویندوز ۱۰ ، ۸ یا حتی ۷ بکنید.

در این مقاله با ۱۱ روش بالابردن سرعت ویندوز آشناتون می‌کنم که تا به حال از اون بی خبر بودید! تک تک بخشهای آموزشی رو بصورت ویدیو قرار دادم تا یادگیریش راحتتر باشه.

 

(◔ ◡ ◔) دربارۀ من:

📷 علی محمد صَلاحی هستم، نویسنده کتاب شاهراه‌وب و ده‌ها مقاله گسترۀ بازاریابی دیجیتال، مدرس دوره‌های آموزشی آنلاین و وبینار همچنین مشاور و آسیب شناس کسب و کارهای مجازی. به مدیران و کارآفرینان کمک می‌کنم که کسب‌وکارشان را در دنیای دیجیتال بهینه‌سازی کنند تا به درآمدهای بیشتری برسند. از نظر من یکی از مهم‌ترین دلایل شکست در دنیای دیجیتال، باور نداشتن آن است!

📷 تولید محتوا: علی محمد صلاحی

📷 پانوشت: انجام هر کار محالی در واقعیت، غیرممکن در دیجیتال، نیست!

📷 شعار: دنیای دیجیتال، دنیای آرزوها!

📷 وبسایت: www.alisalahi.ir