آموزش نصب وردپرس و اینکه وردپرس چیست؟

برای راه‌­اندازی یک وب‌سایت سیستم‌­های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آن­ها نسبت به بقیه برتری­‌هایی دارند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد، شما با استفاده از ویدیوی آموزش نصب وردپرس، بدون داشتن مهارت در برنامه‌­نویسی می‌­توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

دو روش برای ساخت سایت وجود دارد که شما به‌دلخواه می­‌توانید از آن‌­ها استفاده کنید. روش اول سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) و روش دوم طراحی و برنامه­‌نویسی است.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردم، سایت­‌ها برای مدیریت به دو نوع بخش‌­بندی می‌­شوند: یکی سایت­‌های استاتیک یا ایستا و دوم سایت‌های داینامیک یا پویا.

سایت‌های استاتیک (ایستا) معمولا با زبا­ن‌های HTML, CSS ایجاد می‌شوند و هزینه کمتری نسبت به سایت‌های داینامیک (پویا) برای ساخت دارند.

برای راه‌اندازی وب‌سایت می‌توانید توسط نرم‌افزارهای مختلفی سایت خود را راه‌اندازی کنید. در علم طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت برای پیاده‌سازی یک وب‌سایت باید کدهایی نوشته شود. به‌عنوان‌ مثال در زبان html برای اینکه یک تصویر در یک صفحه وب قرار دهیم باید کد img src را در کدهای آن صفحه قرار می‌دادیم.

سایتی که با سیستم‌های مدیریت محتوا ایجاد می‌کنید در واقع همان سایت‌های داینامیک یا پویا هستند.

اگر قصد دارید یک وب‌سایت ایجاد کنید پیشنهاد می‌کنم که از ویدیوی آموزش نصب وردپرس در انتهای صفحه استفاده کنید، چرا که طراحی و برنامه‌نویسی سایت بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر است.

 

جهت مطالعه کامل مقاله به این لینک مراجعه فرمائید.

 

 

(◔ ◡ ◔) دربارۀ من:

📷 علی محمد صَلاحی هستم، نویسنده کتاب شاهراه‌وب و ده‌ها مقاله گسترۀ بازاریابی دیجیتال، مدرس دوره‌های آموزشی آنلاین و وبینار همچنین مشاور و آسیب شناس کسب و کارهای مجازی. به مدیران و کارآفرینان کمک می‌کنم که کسب‌وکارشان را در دنیای دیجیتال بهینه‌سازی کنند تا به درآمدهای بیشتری برسند. از نظر من یکی از مهم‌ترین دلایل شکست در دنیای دیجیتال، باور نداشتن آن است!

📷 تولید محتوا: علی محمد صلاحی

📷 پانوشت: انجام هر کار محالی در واقعیت، غیرممکن در دیجیتال، نیست!

📷 شعار: دنیای دیجیتال، دنیای آرزوها!

📷 وبسایت: www.alisalahi.ir